dissabte, 6 d’octubre del 2007

On és Lincoln?

Aquesta és la pregunta que ens vem fer quan vem saber que ens tocava venir a Lincoln. Havíem donat un vistasso ràpid als portals de les diferents universitats de parla anglesa, i amb aquest "brillant" criteri havíem colocat Lincoln en segon lloc, just darrera de Londres. Poques esperances teníem de que l'Erasmus ens permetés anar a Anglaterra i encara menys que als dos ens toques al mateix lloc. Però, ishala, així va ser.

On és Lincoln, vem preguntar a la gent anglesa que coneixíem. I amb cara d'estranyesa ens deien - Lincoln? - i durant uns moments de silenci un cercador en el seu cervell buscava algun indici de quelcom semblanta Lincoln, - ah!! Lincoln, Lincolnshire no hi estat mai -. Lincoln era més popular entre la gent que havia anat a fer el turista per Anglaterra. Es veu que es una parada que fa l'autocar quan va cap al nord. Una parada d'un parell d'hores per veure la catedral i el castell.

On és Lincoln? Al google maps podeu mirar la seva ublicació, just al East Midland d'Anglaterra. I si voleu mirar coses sobre aquesta ciutat podeu demanar-ho a la Wikipedia.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Me alegro seguir vuestras aventuras inglesas! ya nos iréis contando de la vida cotidiana de los English. ¿Qué tal acento tienen en esa región? ¿Cuál es el aeropuerto más cercano, Manchester?
Abrazos,
Clara en sunny Barcelona

ester ha dit...

Hola guapus! Estic a la feina de escaqueig a veure si m´enganxen i em depedeixen! Divendres vaig coincidir a un casament amb en Piera i la Rosa. Ells per part del núvi i jo per part de la núvia. Estàvem molt guapus. Quan sàpiga fer-ho ja penjaré les fotos. Ells van ser els que em van dir que havieu marxat tant lluny. Bé de fet la intenció de fer-ho ja m´ho havia explicat el Soso, que és el presi de la seva comunitat de veïns i tot sobint venia per aqui (ara ja no ve, igual l´han destituit). Bé em despedeixo de volatres perquè el cony de telefon no para de sonar i així no em puc concentrar. Salut, amor i Pau.

Manel ha dit...

Eiiiii, que passa patxaranus!! Avui és l'aniversari del vostre nebot, vaja dia per venir al món aquest en Llorenç Pi, oi? Clar que lo Bartu sempre ha estat un xic diferent.

Per la feina i el sindi tot igual, en Lluís em pregunta per tu de tant en tant... Li he deixat veure el correu amb la foto, pakenolloretanto.

Una abraçada i fins la propera.

Manu

Anònim ha dit...

ehh! quina alegria i quina energia, pàgines, fotos... estic que m'encomano, amb això de tenir la plaça permanent estic encantada i només cal que algú et mostri el camí,com vosaltres, per agafar velocitat i ...
No patiu que la gent anglesa tenen el seu punt, especialment amb unes cervesetes són molt càlids i simpàtics; el rugby? segur que te integres ràpid amb tant d'acaronament i contacte. Una abraçada, Panchi

Anònim ha dit...

Hola company, companya
Quina enveja, alguns fen turisme i estudiant un ratet i altres per aquestes lares fent prevenció, inserció i RD, el mon esta mal repartit.
Vaig veure la vostra casa, molt anglesa i maca, espero poder okupar-la alguna vegada.
Joan has deixat un buit al OTD, no hi ha interlocutor d’inserció, mecachis.... Han contractat a la Mireia d’Edpac però sembla que es dedicarà mes a educació.
Bueno que m’alegro molt que esteu contents a un país tan trist.
Ahir vaig estar a Gibraltar, quina soseria tenen els anglesos i que prepotència imperialista, vaig durar 30 minuts. Es una pedra grossa amb un carrer i moltes tendes de begudes i tabac, una andorra 2.

Continuarem atens al vostre diari de viatges. A estudiar molt, que encara tenim que donar-li la volta al sistema
Molts petons economistes solidaris
Xavi

Anònim ha dit...

Ei nens, que ja hem tornat del nostre viatge de la vida i no contactem amb vosaltres!!!
Per cert Manu l'aniversari del nebot es el 20-11 perque es el dia abans que el meu i el dia següent del del Joan!!!!
Una abraçada molt gran!

Rosa i Joan

Anònim ha dit...

Bon dia,

Felicitats Joan, ja en van 38 eh!!! bé crec que és avui, i si no és avui serà demà. Un petonaso.

Aquí a la UAB fa un fred que pela, potser més que a Lincoln i tot. Aquest cap de setmana he estat a pagès a -14º a la nit. Quina fred!!!

Com va per aquí a Lincoln. Que tal la universitat?

Ja us heu acostumat a la dieta anglesa? Ja trobes tomàquets aquí a Anglaterra?

Fins aviat.

Núria Lleonart

Anònim ha dit...

Hi everybody,

a tots els que heu llegit aquesta noticia abans de la data d'aquest comentari, sapigueu que hi havia un error que ja hem canviat. I es que Lincoln a East Midlands i no al West tal com deiem abans.

La Neus Griera Ratcliffe ens ha enviat el següent correu avui advertint-nos del tema.

"Joan i Laura:

Anoteu: Lincoln NO es al West Midlands, es al EAST MIDLANDS!

No us ofeneu que us rectifiqui, oi?

Fins un altra

Neus"

Perdoneu l'error.